The devil wears Prada

Buna ! Cum va petreceti ziua ?
Eu tocmai am făcut o pauza de la citit o carte care mie imi place foarte mult : Diavolul se îmbracă de la Prada. O carte despre fashion, ceea ce mă fascineaza cel mai tare. Va recomand cu plăcere sa o cititi mai ales daca stati la soare asa cum fac eu acuma si nu aveți ce face. Am primit multe mesaje de la voi si multe vizualizari si va multumesc foarte mult si sunt mândru ca va place blogul meu ! Mai aștept sa mai vorbim. Profitati de acest soare ca sa aveți un bronz frumos pentru acest sezon . Nu uitati sa folositi protectie!! Mai pe seara o sa postez pe blog cum sa va aveti un bronz frumos. Kisses !! 😘

Untitled #2

One thought on “The devil wears Prada

Leave a Reply

