“Nu am ce purta!”

Cea mai mare problema a fetelor este: “Nu am ce purta” si cred ca ma aprobati !

Uneori prolema asta ne framanta asa de tare, incat nici nu mai avem chef de iesit in oras. Si ce ar trebui sa facem in astfel de cazuri ? Sa dam fuga la mall nu este intotdeauna o solutie ! Cel mai bine ar fii sa ne facem curat prin dulap, si am putea ca din unele haine vechi ,de exemplu niste pantaloni sau niste tricouri sa le mai modificam putin si sa le facem sa para chic ! Uite cateva exemple din care te-ai putea inspira ! Ar trebui sa incercam sa mai schimbam cate ceva, nu ? Doar de aceea suntem fete/femei. Sa fim mereu imprevizibile.

Ma confrunt si eu acuma cu problema aceasta si maine cum ma trezesc abea astept sa vad ce hainute sa imi modific ! Spor ! Kisses !!! :*

diy

558872_443585645689895_1153325704_n_large large (11)20120704221636_PuQ2W_large

 

large (9)

5 thoughts on ““Nu am ce purta!”

  1. Super ideea! Stiu ca nu ii o intrebare legata de postarea asta dar ce inaltime si ce kg ai ? Eu sunt putin cam plinuta si nu as stii ce sa fac 😦

Leave a Reply

