Diva Charms Swimwear

Buna fetelor ! Ce faceti ? Eu tocmai am venit de la o intalnirre, cu o foarte buna creatoare de moda renumita din Arad si nu numai, Eli Laslean. Am ramas impresionata sa stiu ca i-a placut foarte tare blogul meu si ca imi admira munca si efortul pentru acest blog, si ideea de a comunica online cu voi, cei care imi citit blogul, si ma bucur ca am primit foarte multe mesaje de incurajare si va multumesc din suflet.

V-am tot spus, ca voi posta niste pictoriale cu noul meu costum, care l-am achizitionat de la Diva Charms, si le multumesc si fetelor de acolo, pentru comentariile frumoase care mi le-au lasat pe Instagram. Am ales acest costum deoarece mi se parea foarte interesant, si indraznet , mai unic. Il ador ! Consider ca mi se potriveste perfect, mai ales ca pana acuma nu am mai indraznit sa folosesc aceasta culoare, dar acuma pur si simplu o ador. O culoare vie si indrazneata !

Kisses !!!!

DSC_3818

DSC_3860

DSC_3884

DSC_3904

DSC_3721

DSC_3745

DSC_3799

dada

8 thoughts on “Diva Charms Swimwear

Leave a Reply

